IT Help Desk
Ημερομηνία:28/3/2025
Κωδ.Αγγελίας:HR 2562
Τοποθεσία: Νομός Αττικής
Διάρκεια:Μόνιμη
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ
Η INGROUP, αναζητά για μεγάλη εταιρεία πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας,
IT Help Desk
O Ρόλος: Ο/Η νέος/α συνεργάτης θα είναι υπεύθυνος/η για την υποστήριξη της ομάδας Help Desk της εταιρείαςΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΘΕΣΗΣ Επίλυση αιτημάτων χρηστών α' βαθμού
Τηλεφωνική ή απομακρυσμένη υποστήριξη πρώτου επιπέδου στους χρήστες των μονάδων της επιχείρησης και προώθηση των μη άμεσα επιλυόμενων προβλημάτων στο αρμόδιο τμήμα προς επίλυση
Παροχή υποστήριξης πρώτης γραμμής, απαντώντας σε αιτήματα υποστήριξης μέσω Service Desk
Καταγραφή των αναφερόμενων προβλημάτων και παρακολούθηση της πορείας τους μέχρι την τελική επίλυση
Διερεύνηση και επίλυση προβλημάτων για εταιρικούς χρήστες και ανάπτυξη τεχνικής τεκμηρίωσης και οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Απόφοιτος Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Πληροφορικής ή ΙΕΚ ειδικότητας Πληροφορικής ή συναφούς αντικειμένου
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1-2 ετών σε οργανωμένο τμήμα υποστήριξης εταιρείας συστημάτων πληροφορικής ή σε αντίστοιχο call center άλλης εταιρείας
Γνώση στην επίλυση προβλημάτων υλικού & λογισμικού Η/Υ
ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Επικοινωνιακές δεξιότητες
Οργανωτικότητα
Πνεύμα συνεργασίας
ΠΑΡΟΧΕΣ Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας